[center]0.3[/center]
ShowPlayerDialog(PLAYERID,DIALOGID,DIALOG_STYLE,Mesaj,Buton_1,Buton_2);
PLAYERID-Cui sa ii arate
DIALOGID-Numarul dialogului
DIALOG_STYLE-stilul dialogului:
0 - DIALOG_STYLE_MSGBOX -numai mesaj
1 - DIALOG_STYLE_INPUT -in care poti scrie ceva
2 - DIALOG_STYLE_LIST -lista.
[hr]
Daca vrei sa adaugi o noua linie scrii \n (ex:"Reguli:\n -Nu injura...)
Daca vrei sa creezi un spatiu mai mare \t (ex:"-nu injura\t-nu discrimina")
[hr]
OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
playerid-cine a raspuns
dialogid-numarul dialogului
response-ce buton a apasat
listitem-daca e DIALOG_STYLE_LIST ce a ales
inputtext-daca e DIALOG_STYLE_INPUT ce a scris in casuta
[hr]
Acum sa construim un dialog:
1.
Code: Select all
#define Dialog_Test 1
1-Numarul dialogului
2.
Code: Select all
ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Test,DIALOG_STYLE_LIST,"Selecteaza","Ajutor\nTeleporturi\nReguli\nComenzi","Selecteaza","Inchide");
3.
La OnDialogResponse:
Code: Select all
if(dialogid==Dialog_Test)
{
if(response)//daca apasa primul buton
{
if(listitem==0)//Ajutor
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Ajutor...spanzura-te");
}
if(listitem==1)//Teleporturi
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Teleporteaza-te in mormant");
}
//si tot asa
}else //daca a dat click pe celalt buton
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Bine ca nu ai ales");
}
return 1;
}
Ex: ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Test,DIALOG_STYLE_BOX,"Exemplu","Dialogul contine doar un button.","Buton","");