Tutorial creat de [SRC]stuntman (eu)[/center]
[font=times new roman]Am creat acest tutorial pentru ca am vazut ca multi fac un respawn in DM cu mai multe variabile, o variabila = un DM, l-am creat si pentru cei care nu stiu cum sa faca un respawn in DM.[/font]
[hr]
Sa incepem:
1. [font=times new roman]Ca sa creezi variabila care va retine comanda DM-ului in care esti, vom pune in varful scriptului:[/font]
Code: Select all
new SpawnInDM[ MAX_PLAYERS ][ 20 ];
20 - [font=times new roman]numarul maxim de caractere care-l poate avea o comanda de DM, daca aveti un DM cu o comanda mai lunga de 30 de caractere, puteti mari '20' .[/font]
2. [font=times new roman]Ca sa setezi comanda DM-ului in care se va respawna, puneti la un teleport de DM asta:[/font]
Code: Select all
SpawnInDM[ playerid ] = "/comanda_dm";
"/comanda_dm" - [font=times new roman]inlocuiti cu comanda DM-ului, de exemplu: "/minigun" .[/font]
3. [font=times new roman]Ca sa adaugati respawnul ( ceea ce te respawneaza la spawn ), adaugati acestea la OnPlayerSpawn ( explicatiile sunt trecute la sfarsitul linie cu // ):[/font]
Code: Select all
if( strlen( SpawnInDM[ playerid ] ) < 2 ) //daca marimea la SpawnInDM[ playerid ] este mai mica de 2, nu-l respawnam in DM.
{
//scrieti aici SetPlayerPos, SetPlayerVirtualWorld, SetPlayerFacingAngle, etc., tot ce are legatura cu pozitia care era inainte la spawn.
//exemplu:
SetPlayerPos( playerid, 0.0, 0.0, 10.0 ); //seteaza pozitia jucatorului cand nu va fi respawnat in DM
SetPlayerFacingAngle( playerid, 133.33 );
SetPlayerVirtualWorld( playerid, 0 );
}
else if( strlen( SpawnInDM[ playerid ] ) >= 2 ) //daca marimea la SpawnInDM[ playerid ] este mai mare sau egala cu 2, il respawnam in DM, pentru ca sigur a fost setata variabila pentru respawn in DM
{
CallRemoteFunction( "OnPlayerCommandText", "is", playerid, SpawnInDM[ playerid ] ); //il vom pune pe jucator sa "scrie" comanda DM-ului ( care este retinua in SpawnInDM[ playerid ] ) pentru a se respawna in DM.
}
Code: Select all
SpawnInDM[ playerid ] = " "; //nu modificati, va avea marimea 1, deci nu te va respawna in DM
Code: Select all
SpawnInDM[ playerid ] = " "; //daca un jucator cu acelasi ID de dinainte iesise de pe server cand era intr-un DM, pe noul jucator conectat cu acelasi ID l-ar fi respawnat in acel DM