Cum sa faci un Menu
Posted: Mon Oct 24, 2011 5:46 am
[font=Verdana]Definitie[/font]
Menu = Un menu in care intra mai multe coloane,pe care daca le selectezi(cu SPACE) sa ti se intample ceva(Iti creste viata,iti da o arma,0 masina,etc.)
Deci sa incepem cu inceputul:
Sus la Fs sau Gm pui
Termenul Food poate fii diferit in functie de ce nume vrei tu sa ii pui,dar atentie trebuie dupaia sa inlocuiesti tot ce gasesti cu Food cu numele pe care l-ai pus tu.
Apoi la Pui:
Iarasi,mare atentie deoarece Ultima coloana trebuie sa fie neaparat EXIT,deoarece daca jucatorul nu vrea sa selecteze nimica sa poata iesi din menu.
Apoi la Pui:
Aici daca scrii /comanda iti va aparea meniul.Nu uitati ca daca ati modificat cumva Food sa schimbati tot ce este cu food!!
Apoi la incepi asa:
Pentru mancare:
aici se vede daca jucatorul are 12$ daca nu nu poate cumpara daca da,poate.
aici I se da jucatoruilui viata 100%
Atentie numaratoarea incepe de la
Pentru arme:
aici ii da jucatorului un UZI cu 90 de gloante deci 28 este id-ul armei si 90 gloantele.
Si pentru teleport:
= coordonatele
Iar la ultimul case care am zis ca trebuie sa fie neaparat Exit punem:
Menu = Un menu in care intra mai multe coloane,pe care daca le selectezi(cu SPACE) sa ti se intample ceva(Iti creste viata,iti da o arma,0 masina,etc.)
Deci sa incepem cu inceputul:
Sus la Fs sau Gm pui
Code: Select all
new Menu:Food;
Apoi la
Code: Select all
public OnGameModeInit()
Code: Select all
Food = CreateMenu("Food Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Exit");
Apoi la
Code: Select all
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
Code: Select all
if(strcmp(cmdtext, "/comanda",true) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(Food,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xD7D700FF, "Text");
return 1;
}
Apoi la
Code: Select all
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
Pentru mancare:
Code: Select all
new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid);
if(CurrentMenu == Food)
{
switch(row)
{
case 0:
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 12)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
GivePlayerMoney(playerid, -12);
SendClientMessage(playerid,0x008080FF, " Text daca are bani");}
else
{
ShowMenuForPlayer(Food,playerid);TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Text daca nu are bani.");
return 1;
}
}
Code: Select all
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 12)
aici
Code: Select all
SetPlayerHealth(playerid,100);
Atentie numaratoarea incepe de la
Code: Select all
case 0:
Code: Select all
case 0:
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 500)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 90);
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, "Text daca are bani");}
else
{
ShowMenuForPlayer(Weapons,playerid);TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, "Text daca nu are bani.");
return 1;
}
}
Code: Select all
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 90);
Si pentru teleport:
Code: Select all
case 0:
{
SetPlayerPos(playerid,XX, YY, ZZ);
}
Code: Select all
XX,YY,ZZ
Iar la ultimul case care am zis ca trebuie sa fie neaparat Exit punem:
Code: Select all
case 7:
{
HideMenuForPlayer(Food,playerid);
ShowMenuForPlayer(Food,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}