Page 1 of 1

[0.3]Cum sa creezi un dialog.

Posted: Mon Oct 24, 2011 5:49 am
by RoberTo
[center]Cum sa creezi un dialog.[/center]
[center]0.3[/center]

ShowPlayerDialog(PLAYERID,DIALOGID,DIALOG_STYLE,Mesaj,Buton_1,Buton_2);

PLAYERID-Cui sa ii arate
DIALOGID-Numarul dialogului
DIALOG_STYLE-stilul dialogului:
0 - DIALOG_STYLE_MSGBOX -numai mesaj
1 - DIALOG_STYLE_INPUT -in care poti scrie ceva
2 - DIALOG_STYLE_LIST -lista.

[hr]
Daca vrei sa adaugi o noua linie scrii \n (ex:"Reguli:\n -Nu injura...)
Daca vrei sa creezi un spatiu mai mare \t (ex:"-nu injura\t-nu discrimina")
[hr]
OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])

playerid-cine a raspuns
dialogid-numarul dialogului
response-ce buton a apasat
listitem-daca e DIALOG_STYLE_LIST ce a ales
inputtext-daca e DIALOG_STYLE_INPUT ce a scris in casuta

[hr]
Acum sa construim un dialog:

1.

Code: Select all

#define Dialog_Test 1
Dialog_Test - e o scurtatura
1-Numarul dialogului

2.

Code: Select all

ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Test,DIALOG_STYLE_LIST,"Selecteaza","Ajutor\nTeleporturi\nReguli\nComenzi","Selecteaza","Inchide");
Asta adaugi intro comanda,sau unde vrei tu

3.
La OnDialogResponse:

Code: Select all

if(dialogid==Dialog_Test)
{
if(response)//daca apasa primul buton
{
if(listitem==0)//Ajutor
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Ajutor...spanzura-te");
}
if(listitem==1)//Teleporturi
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Teleporteaza-te in mormant");
}
//si tot asa
}else //daca a dat click pe celalt buton
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Bine ca nu ai ales");
}
return 1;
}
[hr]Daca vreti sa faceti un dialog cu un singur buton,in ultimul parametru puneti ""
Ex: ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Test,DIALOG_STYLE_BOX,"Exemplu","Dialogul contine doar un button.","Buton","");