Page 1 of 1

Stock

Posted: Mon Oct 24, 2011 6:03 am
by RoberTo
[center][glow=blue,2,300]Stock[/glow][/center]


Stock este pentrua a crea o functiunie

Cum puteti sal utilizati

Code: Select all

stock Numele(playerid)
{
//functiuniea dumnevoastra 
}
Unde este pus Numele puteti sa puneti ce vreti voi. Ori puteti pune numele la functiune care veti face voi

Acum vom face un teleport

Code: Select all

stock Teleport(playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
      SetPlayerPos(playerid, x, y ,z);
      SetPlayerInterior(playerid,0);
      ResetPlayerWeapons(playerid);
      return 1;
}
Deci am facut functiunia la teleport acum so bagam intrun comand

Code: Select all

   if(strcmp(cmdtext, "/aa", true) == 0)
 	{

                Teleport(playerid, 397.6663, 2460.0630, 16.5000);
		return 1;

	}
Folosim doar cordenatele restu le ea din stock cum vedeti punem doar numele de la stock Teleport

Si daca vrem sa crem alt teleport la fel il facem doar schimba cordenatele

Code: Select all

   if(strcmp(cmdtext, "/sf", true) == 0)
 	{

                Teleport(playerid, -2678.9490,1349.1318,16.9978);
		return 1;

	}
Aici e tot la fel doar ca am pus alte cordenate


Tot se poate utiliza la aranjare gm mai bine de EX: bagati toate masinele intrun stock si la public OnGameModeInit() punet doar Masini(playerid); Ori la obiecte cum vreti voi

Gata corectatima daca am zis ceva gresit

Edit: Nu se poate folosi untrun timer, Ci doar public.
MS stuntman pentru corectare asa e gramatica mea nam ce face