Tutorial Lip func_door

Diverse Tutoriale despre cum sa creati harti !
Post Reply
in_so@pta
Administrator
Posts: 1074
Joined: Mon Jul 06, 2009 7:38 am
Jucator SA:MP ?: Da
Nick:: in_so@pta
Jucator CS ?: Da
Contact:

Tutorial Lip func_door

Post by in_so@pta »

Nume Tutorial: Lip func_door
Descriere: In acest tutorial va voi arata o metoda cum sa faceti ca func_door sa se miste cat vreti voi ... daca lasati default fara sa umblati el se va misca cat este el de lat/gros pe distanta care se deplaseaza.

Propria parere: Nu l-am incercat.
Tutorialul:
Pentru inceput eu am luat o capcana de deathrun care se duce in jos.
Image
Acum "voi desena" cu Block Tool adica aceasta unealta Imagine un block de jos de la pamant pana sus la nivelul func_door [ adica capcana ... ] iar in poza urmatoare veti vedea 2 sageti prima de jos ne indica ce inaltime are acel block caruia nu iam dat Create Object , ca nu avem de ce .. lam facut doar sa aflam inaltimea :),iar eu am 384 de la nivelul block-ului func_door si vom tine minte acel 384.
Image
Iar daca la Lip punel 384 block-ul nostru func_door se va lipi de pamant adica asa ceva :
Image
Daca avem totul pregatit , la func_door speed , nume ca sa fie activat de buton etc .. eu va invat Lip , ne ducem la optiunea Lip si punem 384 daca vrem sa stea lipit cum am aratat mai sus.
Eu am vrut sa intre in pamant , pentru asta avem nevoie de grosimea block-ului cu func_door , iar daca va uitati in prima poza vedeti jos ca este 16 , adica 384+16=400 , el va intra in pamant dar se va suprapune cu el si va creea un efect ciudat , care bate la ochi , asa ca voi pune inca o unitate adica voi seta 401 si nu se va vedea block-ul.
Image
Asa si o mica atentionare :
-modificand Lip , veti avea nevoie de o modificare daca vreti in ultima poza aveti o sageata care indica sa selectati UP
-deci daca vrei sa se duca in jos , alegeti UP.
-daca vreti sa se duca in sus alegeti DOWN.
-daca vreti sa se duca in stanga mutati cursorul in dreapta.
-daca vreti sa se duca in dreapta mutati cursorul in stanga.
Post Reply

Return to “Mapping / Harti”