Descriere: In acest tutorial va voi arata o metoda cum sa faceti ca func_door sa se miste cat vreti voi ... daca lasati default fara sa umblati el se va misca cat este el de lat/gros pe distanta care se deplaseaza.
Propria parere: Nu l-am incercat.
Tutorialul:
Pentru inceput eu am luat o capcana de deathrun care se duce in jos.

Acum "voi desena" cu Block Tool adica aceasta unealta Imagine un block de jos de la pamant pana sus la nivelul func_door [ adica capcana ... ] iar in poza urmatoare veti vedea 2 sageti prima de jos ne indica ce inaltime are acel block caruia nu iam dat Create Object , ca nu avem de ce .. lam facut doar sa aflam inaltimea


Iar daca la Lip punel 384 block-ul nostru func_door se va lipi de pamant adica asa ceva :

Daca avem totul pregatit , la func_door speed , nume ca sa fie activat de buton etc .. eu va invat Lip , ne ducem la optiunea Lip si punem 384 daca vrem sa stea lipit cum am aratat mai sus.
Eu am vrut sa intre in pamant , pentru asta avem nevoie de grosimea block-ului cu func_door , iar daca va uitati in prima poza vedeti jos ca este 16 , adica 384+16=400 , el va intra in pamant dar se va suprapune cu el si va creea un efect ciudat , care bate la ochi , asa ca voi pune inca o unitate adica voi seta 401 si nu se va vedea block-ul.

Asa si o mica atentionare :
-modificand Lip , veti avea nevoie de o modificare daca vreti in ultima poza aveti o sageata care indica sa selectati UP
-deci daca vrei sa se duca in jos , alegeti UP.
-daca vreti sa se duca in sus alegeti DOWN.
-daca vreti sa se duca in stanga mutati cursorul in dreapta.
-daca vreti sa se duca in dreapta mutati cursorul in stanga.